Oyun Blogu

Apex Legends Rehberi

, dünyasına aşinaysanız duymamış olmanız imkansız, oldukça iyi bir dur. Aslında o kadar iyi ki, piyasaya sürüldüğünden bu yana yüzlerce saatimi bu da daha iyi olmak için harcadım ve pişman değilim. Ve şimdi nihayet yeniden hayata döndüm ve seninle ’da nasıl en iyi olacağına dair taktikleri ve püf noktalarını paylaşmaya hazırım.
100 ipucumuz dört bölüme ayrılmıştır: başlangıç, orta, ileri ve uzman. Bunu yapmak için çok çaba sarf edildi, yani burada herkes için bir şeyler var, hatta deneyimli Apex gazilerine bile. Gelişmiş ve uzman bölümlerde gerçekten belirsiz bazı ipuçları ve stratejiler var, bu nedenle Apelegs hakkında bilinmesi gereken her şeyi bildiğinizden eminseniz, bu bölümlere geçmenizi ve şaşırmaya hazırlanmanızı öneririm!

100 ipuçları ve püf noktaları – yeni başlayandan uzmanlığa rehber

Aşağıda, bahsedeceğimiz ipucu rehberi için başlıklar mevcut. Her bölümün sonuna kadar en az birkaç (fakat muhtemelen on veya yirmi) yeni şey öğrenmiş olacağınızı garanti ederim. Hadi başlayalım!

ipuçları (Aceminin önerileri: 1-25)

Apex Legends ipuçları (Aceminin önerileri: 1-25)Bu ipuçları, da yeni olanlar için ve bazı temel özelliklerle birlikte ’te ‘bilirseniz iyi olur’ tarzı önerileri kapsayacak.

1. , “son ayakta kalan” tipi bir çevrimiçi çok culu dur. Siz ve lobinizdeki diğer cular aynı haritaya düşer ve sadece bir takım ayakta kalana kadar bulabildiğiniz tüm ganimetle savaşmalısınız.

2. Şimdilik sadece takımlı bir dur; Tek başına veya takımındaki iki arkadaşınla bir a girebilirsin, ancak üçlü takımında boş yer varsa o zaman bölgendeki rastgele cularla doldurulur. Tek başına girdiğin taktirde de aynısı senin için geçerli.

3. maçında 60’a kadar cu var (3 kişilik 20 takım). Ekranın sağ üst köşesindeki göstergeye bakarak maçta kalan cuları görebilirsiniz.

4. Apex Efsanelerindeki lar 15-20 dakika arasında sürebilir, ancak zor koşullarda 26-28 dakika kadar sürdüğü de oluyor. Bu, PUBG’den çok daha hızlı bir savaş royası demek.

5. Her maç, sürekli daralan, cuları birbirine yaklaştıran bir Ring (çember) vardır. Bu ring 8 raund’a bölünmüştür. Ringlerin nasıl çalıştığı hakkında daha fazla bilgi için Ring kılavuzumuz yakında yayında.

6. , yerleri, nesneleri ve düşmanları “pingleyerek” ekibinizle sözsüz olarak iletişim kurmanıza olanak sağlayan fantastik ve sezgisel bir Ping sistemine sahiptir. Birçok cu Ping sistemiyle neler yapabileceğinizi bilmiyor; Ping / İletişim kılavuzumuz yakında yayında.

7. Her maçın başında, sekiz karakterden birini seçersiniz (takım arkadaşlarınızdan biriyle aynı karakteri seçemezsiniz). Her karakterin üç benzersiz yeteneğe erişimi vardır: bir Pasif (her zaman etkin), bir Taktik (kısa bekleme süresinde etkinleştirilebilir) ve bir Ultimate (güçlü etkinleştirilebilir yetenek, ancak zamanla şarj edilmesi gerekir).

8. ’de, King’s Canyon adlı 17 farklı bölgeden ve tonlarca başka alanlarının bulunduğu tek bir harita var. ’lerin çoğundan daha küçük bir harita ve bir maç süresince kolayca dolaşabilirsiniz.

9. Her maç farklı olarak yağmalanır, farklı konumlarda farklı yağma dereceleri bulunur (yeni bir alana girdiğinizde ekranın sol üst köşesinde görünür). Bu yağma katmanları rastgele seçilir, ancak her alan belirli yağma katmanları için özel bir tercihe sahiptir.  harita ve loot rehberimize göz atın.

10. King’s Canyon’da, mesafeleri hızlı bir şekilde katedebilmeniz için (yatay ve dikey) zeplinler vardır. Dikey zeplinler gibi çalışan sıcak hava balonları da vardır, ancak tepeye ulaştığınızda roket sizi bırakacaktır. (maçın başlangıcında inerken olduğu gibi) – harika mesafeleri korumak için. –

11. ’da kesinlikle hiçbir düşme hasarı yoktur, böylece istediğiniz kadar zıplayabilirsiniz. FAKAT! Haritadan düşebilirsiniz (bu sizi anında öldürür) ve uzun bir düşüşten sonra bu iniş, düzelirken kısa bir sersemletme süresi sağlar.

12. Apex Legend’da, 20 farklı silah vardır; ancak her bir silah, bulduğunuz ve donattığınız ekler kadar iyidir. Ekler hakkında daha fazla bilgi için  En İyi Silahlar Rehberimize göz atabilirsiniz.  ekler kılavuzumuz ise yakında geliyor.

13. Headshots (kafadan vuruş), vücut vuruşlarından daha fazla hasar verir. Çarpanı, kullandığınız silaha bağlı olarak genellikle 1,5x veya 2x olarak değişebilir. Ayrıca vücut vuruşlarında daha az hasar veren “bacaklar”ı da unutmayın.

14. ’da yakın dövüş düğmenize dokunarak ya da silah tutmazken sol tıklatarak (saldırarak) yakın dövüş yapabilirsiniz.

15. Canı sıfıra getirilirse, ancak ayakta kalan takım arkadaşlarınız varsa; kapıları tarayabilir, kırabilir ve açabilir / kapatabilirler ancak başka türlü hareket edemezler (tabii ki sizin için de geçerli). Vurulmuş takım arkadaşlarını kanamadan önce onlara yönelterek ve Interact tuşunu basılı tutarak canlandırabilirsiniz. Kanarlarsa ya da tamamen öldürülürlerse, Banner’larını ölüm ganimetlerinden alabilir ve haritadaki birçok Respawn Beacons’taki kayıp takım arkadaşınızı yeniden diriltmek için kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için, derinlemesine yeniden canlandırma kılavuzumuz yakında yayında.

16. Bir maça başladığınızda, biriniz üçünüzün nereye indiğini kontrol eden adanmış “Jumpmaster ”sınız. Jumpmaster’ınızla istediğiniz zaman “CTRL” ile bağlantıyı kesebilir ve dilerseniz düşmeden önce Jumpmaster rolünü başkasına iletebilirsiniz.

 17. , tamamen hareketlilikle ilgili. Sadece koşup sıçramak, zıplayıp çömelmek değil, aynı zamanda duvarları ve diğer engelleri kaydırabilir ve tırmanabilirsiniz. Sprint (hızlı koşu) yapmak normak koşudan çok daha hızlı olduğu ve sizi daha zor bir hedef haline getireceği için mümkün olduğunca sık kullanmanız şiddetle tavsiye edilir. Tonlarca daha fazla bilgi içeren temel hareketler kılavuzumuz hazırlanıyor.

18. Daha hızlı koşmak ve daha yükseğe tırmanmak için silahınızı kılıfına koyabilirsiniz

19. tamamen takım u ile ilgili. Bütün diğer takımlara karşısın ve seni yalnız bulurlarsa çabucak ölme ihtimalin var. Birbirinize bağlı kalın ve takım olarak hareket etmeyi ve dövüşmeyi öğrenmeye odaklanın.

20. Bütün karakterler aynı 100 Sağlık Sağlık havuzuna (100 HP) sahiptir; ancak kendinize Kalkanlar verebilir ve maksimum 100 Kalkan’a (200 etkin sağlık) kadar 25’lik artışlarla (4 kez) Kalkanlar oluşturabilirsiniz.

21. Kayıp Sağlık ve / veya Kalkanları hızla geri kazanmak için çeşitli iyileştirici ürünler ve sarf malzemeleri kullanabilirsiniz. Farklı iyileştirme ürünlerinin yararlarını ve sakıncalarını öğrenmek iyidir – daha fazla bilgi için şifa ürün rehberimiz geliyor.

22. Bazı ekipman tiplerine (Vücut Kalkanları, Kasklar, Knockdown Kalkanları ve Sırt Çantaları) Gear (Donanım) denir ve çeşitli yerlerde bulunur (en kötüsünden en iyisine: beyaz, mavi, mor, altın). Aynı şey, silahlar için de geçerlidir. Nadirlik arttıkça, bu maddenin yararları da artar. Gear’ın tüm avantajlarına bakabilmeniz için Zırh ve Gear kılavuzumuz yakında yayınlanacak.

23. Sırt çantaları, envanterinizin boyutunu artırır, daha fazla loot alabilmenizi sağlar. Takımınızdaki herkesin mümkün olan en kısa sürede en azından beyaz bir Sırt Çantası ile donatıldığından emin olmak önemlidir.

24. Altın itemlerin benzersiz avantajları vardır. Örneğin, Gold Knockdown Shields (Altın Nakavt Kalkanlar) kendiliğinden canlanmana izin verir; Gold Sights, düşmanları dumanla vurgulama yeteneğine sahiptir. Yukarıda belirttiğimiz Zırh / Gear kılavuzumuzdaki tüm avantajlara göz atın.

25. Bir seferde yalnızca iki silah stoklayabilirsiniz. Silahınızı başka bir silahla değiştirirken, şu anda hangi silahı kullanıyorsanız (veya en son hangisini kullandıysanız) onunla değiştirecektir.

ipuçları (Orta seviye önerileri: 26-50)

Apex Legends ipuçları (Orta seviye önerileri: 26-50)Orta seviye ipuçlarımız, ’ın nasıl çalıştığını King’s Canyon’da savaşıp hareket etme konusunda bir sonraki seviyeye nasıl geçileceğini bilmek isteyenler içindir.

26. ’daki tüm karakterlerin farklı büyüklükteki hitbox’ları vardır. (hitbox:larda belli bir nesnenin (vücudun herhangi bir uzvu, hedef tahtası, bina, makine vb.) vurulabileceği veya başka cisimlerle temas edebileceği alanı belirten terim.) Bu, bazılarının diğerlerine göre çok daha kolay av olduğu anlamına gelir. Wraith ve Lifeline en küçük (en iyi) hitboxa sahipken, Gibraltar ve Caustic en büyük (en kötü) değere sahiptir. Karakter rehberimizden daha fazla bilgi edinin.

27. Yağma yaparken, savunmasızsınız, çünkü yakındaki tehditleri gözetleyemiyorsunuz. Yağma mümkün olduğunca çabuk yapılmalıdır; Her bir ganimet veya ölüm kutusuyla asla birkaç saniyeden fazla zaman harcamamayı öğrenin.

28. , istatistiksel olarak Purple Gear’dan daha iyi değil. Mor Vücut Kalkanı da Altın Vücut Kalkanı gibi 100 Kalkan verir. Tek fark, her parçasının verdiği eşsiz ekstra avantajdan kaynaklanıyor.

29. Knockdown Kalkanlar doğrudan önünüzdeki bölgeyi korumak için aşağı indirilirken aktive edilebilir. Farklı Koruma Kalkanı kademeleri kırılmadan önce farklı miktarlarda hasar alır. Düşmüş bir düşmanla dövüşmek veya infaz etmek, Knockdown Shield’ı görmezden gelecektir.

30. Jump-sliding (Atlama kayması), genellikle ’da hareket etmenin en hızlı yoludur. Momentum oluşturmak için süratli koşun, ardından kaydırın ve yavaşlamaya başlamadan önce sonunda atlayın. Bekleyin, tekrarlayın. Daha fazla bilgi için temel hareket rehberimiz yolda.

31. Tüm karakterler aynı hızda hareket eder. Kol animasyonlarının hızından dolayı sadece farklı hızlarda hareket ediyor gibi gözüküyorlar.

32. Harita üzerinde bulunan çok uzun kayalıklardan veya kayalardan birine (veya bir maçın başlangıcında oraya) inmek için sıcak hava balonları kullanabilirsiniz; ama orada uzun süre kalamazsın. Bir geri sayım size çok yüksek olduğunuzu ve yere inmeniz gerektiğini söylemeye başlayacak. Bununla birlikte, etrafa bakmak ve muhtemelen dövüşlerde avantaj sağlamak için 20 saniye kadar zaman veriyor.

33. Apex Efsanelerinde başarının anahtarı, her zaman hareket halinde kalmaktır. Hem mikro hem de makro anla asla hareketsiz kalmayın. Bir alanı tamamladıysanız, bir sonrakine geçin (makro). Bir şeyi yağmalıyorsanız, düşmanın sizi hedef alması ihtimaline karşı olduğunuz yerde (mikro) hareket edin.

34. Farklı nesnelerde Pings (bağlamsal eşleme) kullanın. Bir silahı veya ekipmanı pinglemek takım arkadaşlarına ne bulduğunu söyler. Ayrıca düşmanlara ping gönderebilir, kutuları tedarik edebilir, tedarik gemileri, posta hatları ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Olanakların tam listesi için Ping / İletişim kılavuzumuz geliyor.

35. Şu anki en iyi performans gösteren silahlar (sırayla) Wingman Tabancası, Peacekeeper, R-301 Karabina ve R-99’dur. (Respawn Wingman ve Peacekeeper’ın gücünü azalttığı lemeden sonra bile geçerlidir.) Silah sıralaması ve tercihleri konusunda hala bir fikriniz yoksa yukarıdaki tabloyu kılavuz olarak kullanın.

36. Ayak seslerini, silah seslerini ve yakındaki düşmanları gösteren diğer sesli uyarıları dinleyin. İyi bir stereo kulaklık bu konuda size yardımcı olacak.

37. Genel olarak, , yakın mesafe udur. Longbow ile uzun mesafeli atış yapmadan önce iki kez düşünün, çünkü vursanız bile, muhtemelen iyileşirler. Gerçek hasar verebileceğiniz kadar yakın olana kadar bekleyin. Bu daha tecrübeli cuların deneyimlediği bir şey.

38. Ayarlar menüsündeki hasar rakamlarını açtığınızdan emin olun. Bu sayılar, düşmanın Vücut Kalkanı’nı belirtmek için renk kodludur. Mesela bir headshot için altın yanacaktır ve ayrıca, headshot yaparken veya düşmanın Vücut Kalkanı’nı kırdığınızda ses göstergelerini duyacaksınız; bu yüzden gözlerini ve kulaklarını dört aç.

39. ’de kurşun düşmesi ve nişan kayması var, ancak silahların hiçbiri hitscan’lı değil ya da hasarlı bırakmıyor (Havoc’un her ikisinin de bulunduğu tek atış modu hariç).  silah rehberimizi de okuyun.

40. Hop Ups, yalnızca belirli tabancalara uyan benzersiz ataşmanlardır. Prowler Burst SMG için tam otomatik mod veya Peacekeeper Av Tüfeği için daha geniş bir yayılma gibi, bu silah üzerinde genellikle çok önemli faydalar sağlıyorlar. ekleri kılavuzumuzda (yakında) hepsi hakkında daha fazla bilgi edineceksiniz.

41. ’daki avantaj genellik diğer takımı ilk fark eden ve mücadeleyi başlatan takımdadır. Üçüncü parti (her ikisi de dikkati dağılmış durumdayken diğer iki takım arasında kavgaya girmek) de son derece etkilidir. Kendinizi zor bir durumda bulursanız, oradan uzaklaşmaya ya da sote bir yere geçip iyileşmeye odaklanın. Kazanamayacağın bir dövüşe kendini zorlama, sen Polat Alemdar değilsin.

42. Vurulmuş bir düşmanı kendilnize doğru hareket ettirmek için bir son işlem gerçekleştirin ve Interact anahtarınızı kullanın; ancak bu, geri çekilemeyeceğiniz uzun bir animasyon yapılmasını sağlayarak sizi çok savunmasız hale getirir. Genel bir kural olarak, bitirme / infaz kılavuzumuzda (yakında) okuyabileceğiniz ender durumlar dışında bunlarla uğraşmayın.

43. Envanter yönetimi ’da öğrenilmesi gereken önemli bir beceridir. Sadece ihtiyacınız olanı taşıyın ve farklı silahlar için ne kadar cephane ihtiyacınız olduğunu öğrenin. Örneğin bir Peacekeeper için birden fazla Av Tüfeği Mermisi yığını taşımayın.

44. Envanterinizde iken, takım arkadaşlarınızın vitrinini (Vücut Kalkanı, Kask, Sırt Çantası, Knockdown Kalkanı) ekranınızın sol alt köşesinde adlarının yanında görebilirsiniz.

45. Ekler, alındıklarında uygun silahlara otomatik olarak bağlanacaktır. Bu, çoğu durumda çok kullanışlıdır, ancak herhangi bir nedenden dolayı otomatik olarak eklenmesini istemiyorsanız, Alternate Interact anahtarınızı kullanın (bunun için ayar düğmesini Ayarlar menüsünde ayarlayın).

46. Kapıların açılmasını önünde durarak engelleyebilirsiniz. Bununla birlikte, iki darbe ile veya patlayıcı kullanarak yok edilebilirler. Ayrıca, bir kapının tutamacını, uzaktan açmak için bir Ağır Cephane silahıyla vurabilirsiniz.

47. İniş yaparken en çok Jumpmaster’ınızabağlı kalmanız gerekir (böylece çok fazla dağılmayacaksınız), iniş tamamlanmadan hemen önce ayrılmalısınız, böylece daha fazla loot bulmak için yakındaki farklı binalara ve alanlara yönelebilirsiniz. -hızlı bir şekilde.-

48. Bir şeye ping atıp üzerine gelin, UI(arayüz) size o noktadan kaç metre uzakta olduğunuzu söyleyecektir. Bu maçın başında iniş yaparken özellikle yararlıdır.

49. Eğer bir iniş yerinin tepesindeyseniz, dümdüz inmelisiniz; ancak konum uzaktaysa, dalga bırakma tekniğini kullanmanız gerekir. Bunu, iniş rehberimizle inişlerinizi mükemmelleştirmek için nasıl yapacağınızı (yakında) öğrenebilirsiniz.

50. Tedarik Kutularının (Supply Bins) her biri üç parça yağma içerir ve her maçta her zaman aynı yerlerde görünürler; bununla birlikte, yer lootları ve loot ticksler gibi diğer yağma biçimleri rastgeledir. Aynı durum, her bölge için farklı olan Hot Zone (Sıcak Bölge) ve Supply Ships (Tedarik Gemileri) için de geçerlidir. Daha fazla bilgi edinmek için özel ganimet (loot) kılavuzumuzu inceleyin.

ipuçları (Gelişmiş öneriler: 51-75)

Apex Legends ipuçları (Gelişmiş öneriler: 51-75)Burası olayların daha özelleşip ve belirsizleşmeye başladığı yer. Gelişmiş ipuçlarımız belirli yetenek kullanımlarından gelişmiş hareket ipuçlarına kadar her şeyi kapsayacaktır.

51. Octane Launch Pad üzerinden geçerken zıplamak, normalden daha yüksek ve daha ileri gitmenize yardımcı olur.

52. Ultimate Accelerants’ı (Nihai Hızlandırıcıları) bulursanız, her zaman, her zaman, HER ZAMAN ekibinizdeki Lifeline’a (Yaşam Çizgisine) gidin, çünkü Lifeline Ultimate’i ’daki en yavaş yetenek ve ekibinize maç bca en tutarlı avantajı sağlar.

53. Ortada değil de Bangalore‘s Smoke ve Gibraltar‘s Dome (Cebelitarık’ın Zirvesi) kenarlarında savaşın, böylece ne zaman savaşmanız / toparlanmanız gerekirse toplanıp kurtulabilirsiniz.

54. Nasıl etkili bir şekilde “A / D spam” (çatışma esnasında durmadan hareket etme) yapılacağını öğrenin. Yavaş ya da tahmin edilebilir bir şekilde hareket ediyorsanız, kolay bir hedefsiniz demektir. Nişan alıştırmaları yaparken bunu dikkate alın; Dans ederken etkili bir şekilde ateş etmeyi öğrenin. için Eğitim modunda atış yapmayı deneyin. Tüm silahların yerleştirildiği bir alanda, farklı silahları sınamak, püskürtme/sprey kalıplarını öğrenmek ve atışlarınızı mükemmelleştirmek istediğiniz sürece burada kalabilirsiniz.

55. Kaydırırken tekrar tekrar zıplayarak (zemine her vurduğunuzda zıplayabilirsiniz) Bunny Hop yapabilirsiniz. Bu, sprint yapmak kadar hızlı değildir, ama iyileşirken en iyi şekilde kullanılabilir, çünkü siz iyileşirken sizi vuralabilecek daha küçük ve daha hızlı bir hedef yapar. Bunny Hop hakkında daha fazla bilgi için gelişmiş hareket rehberimiz yolda.

56. Dövüş sırasında (ya da hemen sonrasında), Vücut Kalkanınızı iyileştirmek yerine daha az zarar görmüş (örneğin, bir cesedin lootundan) çıkk çok daha etkilidir. Size zaman kazandırır ve aynı zamanda gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda bu iyileştirici eşyaları kurtarır.

57. Kasklar, TOTAL headshot hasarını azaltır, bonus headshot hasarını DEĞİL. Biliyorum, hepimiz bunun tam tersi olduğunu duyduk, ama doğru değil. Toplam hasarı %10 / %20 / %25 oranında azaltır. Bana inanmıyor musun? Zırh ve Gear kılavuzumuz geliyor.

58. Bir konumun yağma seviyesi sabit DEĞİLDİR ve eşleşmeden eşleşmeye değişebilir. Kaç kişinin bunu bildiği ve kaç kişinin inanmadığı gerçekten şaşırtıcı. Belirli yerler belirli bir loot seviyesine sahip olsalar da, bu zaman zaman değişebilir.

59. Belirli bir mühimmat türü veya ek istemek için envanterinizdeki pingleri kullanın. Belirli bir şifa türü istemek için Şifa Menünüz (Healing Menu)deyken de kullanabilirsiniz. Tüm ayrıntılar için Ping / İletişim kılavuzumuz yakında.

60. Tüm bitiriciler tam olarak aynı zamana sahip değildir. Hepsi 4 ila 6 saniye arasında sürüyor, Pathfinder’in “Hi-5”i en kısa zamanlamaya sahip.

61. Takımınızdaki biri takım arkadaşınızın Bannerına (sancağına) sahip olduğu sürece, ikiniz de Respawn Beacon’da ekibi yeniden canlandırabilirsiniz. (sadece sancağı alan kişi değil yani)

62. Kanamanın atılması için gereken süre, ilk başta 90 saniyedir, ancak ikinci vurulduğunuzda 60 saniyeye düşer. Bir Respawn Beacon’da yeniden doğma bunu sıfırlar.

63. Altın Sırt Çantası’nın iyileştirme süresi azaltma etkisi, popüler görüşün aksine, Lifeline’ın Pasif yeteneği ile istiflenmez. Sırt çantasında sadece %50 azaltma dikkate alınmaktadır.

64. Taktikal reload (şarjörünüzde hala cephane varken değiştirme), çoğu silah için, şarjör boş olduğunda reload etmekten daha hızlıdır.

65. Eğer ilerleyemiyorsanız, Tedarik Kutularının (Supply Bins) başında dururken kendinizi ezebilirsiniz. Bu aynı zamanda, bazen Supply Drops ve Lifeline‘s Care Package için de geçerlidir; Her ikisi de indiklerinde altlarında olursanız, sizi ezebilir (darbe yemeden doğrudan ölüm).

66. Silah değiştirmek, şarjör değiştirme işleminden daha hızlıdır; bu, çatışmalarda, reload yerine hasar vermeye devam etmek için diğer silahınıza geçmek genelde daha iyidir. daki en iyi ekipman ve silah kombinasyonları hakkında tonlarca ipucu için mühimmat kılavuzumuz hazırlanıyor.

67. Tepeye çıkmadan önce bir Sıcak Hava Balonunun zip-line’ından atlamak roket botlarının yeniden konuşlandırılmasını desteklemeyecektir. Bunun aktif olması için un seni en üste atmasına izin vermelisin.

68. Bangalore’nin pasif hareket hızı buff’ı size yakın mermiler atılırsa devreye girer; Etkinleşmesi için zarar görmene gerek yok. Bu onu uzun mesafeli karşılaşmalar sırasında boşlukları kapatmakta çok güçlü kılar.

69. Yana bakarak ve sallanırken hareket ettirerek / strafing ederek büyük mesafeleri çok hızlı bir şekilde katedebilmek için Pathfinder‘s Grappling Hook’u kullanın.

70. Ne Mirage’nin Pasif / Ultimate ne de Wraith’in Taktikal yeteneği onları kullandığınızda sizi tamamen görünmez kılmaz. Mirage bir outline(iskelet) haline gelirken, Wraith takip etmesi oldukça kolay olan mavi izlerin arkasında kalır. Bu yüzden, bu yetenekleri kullanırken düşmanların sizi gözden kaybedeceğine güvenmeyin.

71. Telaşlı durumlarda bile sık sık iyileşmek için zamanınız vardır; İhtiyacınız olan tek şey birkaç saniye ve kendinize daha da fazla güvenlik sağlamak için iyileşirken hareket ettirebilirsiniz. Tek bir iyileşme bile bazen bir dövüşü kazanmnızı sağlar.

72. Sezon 1 lemesinden itibaren, Pathfinder ziplines’a bağlanabilir.  leme kılavuzumuzdaki diğer değişiklikler hakkında daha fazla bilgi edinin.

73. Her silah öğrenilebilecek ve uyarlanabilecek belirli bir püskürtme düzenine sahiptir. (Eğitim Modunu kullanın. Kendinizi geliştirin.)

74. Uzun menzilli kapsamlardaki menzil işaretleri her zaman doğrudur, Ayarlar menünüzdeki Görüş Alanını (Field of View) 90’dan başka bir değere değiştirmediğiniz sürece. Yani menzil işaretleyicileriniz size yalan söylüyorsa, nedeni budur. Daha fazla ayrıntı için, Apex Legens Görüntü Ayarlamaları Klavumuza göz atın.

75.  dışında, belirli şeyleri yapmak için ’a komut satırı argümanları ekleyebilirsiniz (örneğin, “-novid”, u yüklediğinizde EA ve Respawn tanıtım larının oynamasını durdurur ve “+cl_showfps 4” FPS ve Frame MS değerlerini esnasında gösterir.) Daha fazla ayrıntı için bir önceki e göz atın.

ipuçları (Uzman önerileri: 76-100)

Apex Legends ipuçları (Uzman önerileri: 76-100)Uzmanlık önerilerimizi; sömürülebilir aksaklıklardan ve buglardan bitirme dövüşlerine ilişkin stratejilere kadar her konuda gelişmiş, kompleks ve bilinmeyen ipuçlarıyla tamamladık.

76. Octane’ın Taktiksel yeteneği Stim, onu asla 1 Sağlık(Health)’ın altına götürmez, yani Stim’i kullanarak ölemezsin.

77. Wraith portalları ile kapıları engelleyebilirsiniz, böylece başkalarının girmesi / çıkması zorlaşır. Ama taktiksel yetenek kullanılarak hala geçilebilir.

78. Gibraltar‘s Dome of Protection’ın üstüne Lifeline‘ın Drone’u yerleştirilebilir, ardından dronu, kapağı hareket ettirmek için ilerletebilirsiniz.

79. Wraith portalları son 60 saniyedir, ancak bu zamanlayıcının belirteci yok. Çözüm? Ultimate şarj seviyenizi kontrol edin. %39’da portallarınız kaybolacak.

80. Peacekeeper ile reload yaparak (çok daha hızlı ateşleyin) iki kez ateşleyin, ardından derhal silahları değiştirin ve reload’ı kesmek için geri dönün. Bunun bir gösterimi için aşağıdaki da mevcut. Ayrıca cs 1.6 oynamış olanlar bu taktiğe aşinadır.

81. Av Tüfeği ile hip fire (larda namlu üzerinden nişan almadan düz ateş etmeye denir.) kullanın. Uzun mesafelerde olmadıkça (ve genellikle de uzun mesafelerde av tüfeği kullanmayın) nişangahı kullanma zahmetine girmeyin. Nişangaha geçiş yapmak zaman alır ve av tüfeği için hiç bir fayda sağlamaz.

82. Maçın başında iniş yaparken önce mümkün olduğu kadar dikey iniş yapın sonrasında yatay koordinatta hedefinize ilerleyin. Bu ekstra mesafeyi hızlı bir şekilde geçmek için harika bir hız artışı sağlar.

83. Thermite Grenades, bir Caustic’in en iyi arkadaşıdır. Thermite zaman içindeki hasarı, Nox Gas’inizin zaman içindeki hasarı ile istiflenir.

84. Ateş etme tuşunuzu Fare Tekerleği Yukarı’ya (ikinci kısayol tuşu seçeneğini kullanarak) bağlayın, ardından tek atış modunu sol tıklamaya gerek kalmadan tam otomatik hale getirmek için Hemlok ile birlikte kullanın.

85. Bunny Hopping ile ilgili sorun yaşıyorsanız, sorun genellikle Crouch’u tutmaya devam etmeyi unuttuğunuz içindir. Ancak sorun bu değilse, Bunny Hop’ları kolaylaştırmak için Fare Tekerleği Aşağı hareketine bağlayarak zıplayabilirsiniz.

86. Mirage Tactical’inizi etkinleştirirken kayarsanız, tuzağınız da daha gerçekçi ve muhtemelen düşmanları daha uzun süre kandıracak şekilde kayacak.

87. Yakın dövüşte zıplayarak vuruş normal vuruştan her zaman daha iyidir. Soğuma süresi daha çabuk dolar ve aynı anda birkaç farklı vuruşu kombo yapabilirsiniz.

88. Geriye doğru da, ileriye kayabildiğiniz kadar hızlı kayabilirsiniz. Gözlerinizi düşmandan ayırmadan hızlıca geri çekilmenizi sağlar.

89. Silah değiştirirken çömelmenin faydaları (silah değiştirme animasyonunuzu kesen ve önemli ölçüde daha hızlı bırakmanıza / çekmenize izin veren) artık Sezon 1 lemesinden itibaren un bir parçası değil. Bu yüzden deneme, sadece aptal görünürsün.

90. Bloodhound’un Taktikal’i (Eye of the Allfather) yönlüdür; Etrafınızdaki tüm alanda değil, sadece baktığınız açıda çalışır. Bu nedenle, kullanırken doğru yöne baktığınızdan emin olun.

91. Bangalore‘s Ultimate ve Gibraltar‘s Ultimate oldukça benzer, ancak Bangalore kuşatma ve savunma için daha iyidir (çünkü çok daha geniş bir alanı kaplar), Gibraltar saldırı için çok daha iyidir (çünkü çok daha hızlı bir şekilde patlar).

92. Wingman’ın son lemesiyle, hip-firing’den (direkt aim ile kullanmaktan) ziyade ADSing’e (nişangahla kullanmaya) daha uygun hale geldiğini biliyoruz; oysa, aşırı hassasiyet ve ADSing’in biraz fazla zaman alması nedeniyle hip-fire’a öncelik vermek genellikle daha iyidir.

93. Peacekeeper ve Triple Take için Precision Choke Hop Up eklentisi, hedefi bıraktıktan sonra bile kısa bir süre için yayılmayı hatırlayacak ve Choke’in muazzam hassasiyetine sahipken size daha hızlı hareket edebileceğiniz küçük bir pencere verecek .

94. Barrel stabilizer eklentisine (geri tepmeyi azaltan) sahip olmayan bir avuç otomatik silah vardır; bu, bu silahların püskürtme kalıplarının her zaman aynı olacağı anlamına gelir. Onlardan mükemmel şekilde yararlanmak için bunları öğrenin. (silahlar; VK-47 Flatline, Havoc ve Prowler).

95. Eğer bir zipline’da Bloodhound® Ultimate’i etkinleştirirseniz, Ultimate etkili olmadan önce bir animasyon yoktur; bu yüzden, anında dönüşürsünüz.

96. Uzun bir düşüşün ardından gelecek olan “sersemleme” etkisi, bir yakın dövüşe girdiğinizde tamamen ortadan kaldırır ve iyileşme süresi olmadan hareket etmeye devam edersiniz.

97. Caustic‘in tuzakları gaz ayarı olmadan da base’de onları yok etmek için vurulabilir.

98. Ulaşılması zor yerlere erişebilmenizi sağlamak amacıyla daha da tırmanmak isterseniz, kapıların üstüne tırmanabilirsiniz. Birçoğu bu numarayı daha küçük kapılar için bilir, ancak aynı zamanda Artillery, Market veRepulsor’de bulunanlar gibi daha büyük kapılar için de geçerlidir. Kapıyı kapatın, üstüne tırmanın, sonra aşağı bakıp kapıyı açın ve ardından binanın tepesine tırmanın.

99. Takım arkadaşınızla kapılara tekme atmayı koordine edin. Birçok cu, bir kapıyı tahrip etmenin iki kişiyle ne kadar kolay olduğunu öğrendi, bu yüzden bu şekilde koordinasyon sağlamak, şüphesiz düşmanlara ulaşmanızı sağlayacak.

100. Bu benim en sevdiğim ipucum, çünkü çok ücra ama çok kullanışlı. Eğitim Modunda hiçbir ekin (attachments) olmadığını biliyor musunuz? Bu tam olarak doğru değil! Care Package’ı (Bakım Paketinizi) indirinceye kadar eğitimin tüm adımlarını uygulayın. İnerken, aşağı inen insan hedeflerinden birinin arkasına çömelip, vurun. Çırpınıp sizi ezecek ve zamanda geri gönderecek; ancak Care Package’ınız hala orada olacak ve ekleri içerebilir. Harika bir çözüm değil, ancak istediğiniz ekleri alana kadar sınırsız Care Package dropu almanıza olanak tanır. Ancak bir uyarı; Eğer ölürsen, şahsın üzerindeki bütün ekler kaybolacak.

Yorum ekle

Yorum göndermek için buraya tıklayın

--- /* ]]> */